.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش وزیر ارتباطات به مسدود شدن طاقچه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: بنده هم معتقدم راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست؛ راه حل، برخورد با افراد متخلف است.
واکنش وزیر ارتباطات به مسدود شدن طاقچه

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، صبح امروز روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و دانش بنیان رئیس جمهور با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایرانی درباره برخورد با پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌هایی مانند دیجی کالا، ازکی و طاقچه گفت: اخیرا جریانی به دنبال آسیب زدن به اقتصاد دانش بنیان و فضای کسب و کار است. از فعالین زیست بوم دعوت میکنم با همدلی از مسیر رشد کسب و کار‌ها حمایت کنیم؛ سکو، کارخانه و … نباید تعطیل شود، تعطیلی به افرادی که از آن استفاده می‌کنند و همینطور به اشتغال و امید و تولید آسیب می‌زند.

 

وی افزود: مدیران کسب و کار‌ها برای اجرای قانون مسئولیت دارند و می‌بایست برای جلوگیری از تخلف در تعامل با تنظیم گران بخشی، اقدام کنند. اگر عضوی از مجموعه‌ای تخلفی کند، مدیران آن‌ها باید تدبیر و در صورت لزوم برخورد کنند.

 

زارع‌پور در همین خصوص پستی در «ویراستی» منتشر کرد و گفت: من هم معتقدم راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست. راه حل، برخورد با افراد متخلف است.

 

وی افزود: شخص رییس‌جمهور نیز مخالف توقف جریان خدمت رسانی فناورانه و نوآورانه بویژه در بستر‌های بومی به مردم هستند و در این زمینه به مراجع مسئول تذکر داده اند، پیگیر حل موضوع هستم.

 

واکنش وزیر ارتباطات به مسدود شدن طاقچه


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هموطن 10 مرداد 1402
آقای وزیر ؟!! ، مشکوک میزنی .
خبری است ؟
چند وقته که ژست مشابه وزیر ارتباطات سابق رو بازی میفرمایی!
کمی مراقب شیطان باش تا شرمنده شهدا نشوی .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.435 seconds.